Acil bir durumda sigortalı, herhangi bir girişimde bulunmadan önce Sigorta Müşteri hizmetlerini arayarak :
- Adını ve soyadını, poliçe numarasını ve geçerlilik tarihini
- Kendisine ulaşılabilecek yer ve telefon numarasını
- Karşılaştığı problemi ve istenen yardımın türünü bildirir.
- Acil tıbbi nedenlerle bu bildirim yapılamadıysa mümkün olan en kısa sürede ve her durumda azami 5 gün içinde alınan hizmetler ile ilgili bilgi ilgili müşteri hattına bildirilmelidir.
Tıbbi tedavi teminatı kapsamına giren harcamaların incelenebilmesi için gerekli belgeler:
- Hastane raporu
- Reçeteler ve ilaç küpürleri
- Medikal tetkik sonuçları
- Fatura ve makbuz asılları
Tazminat talebinin değerlendirilmesi için ihtiyaç duyulabilecek belgeler ayrıca istenecektir.
Hasar İhbar / Bilgi Hatları
Axa sig.müşteri.hattı | 0850 2509999 |
Mapfre sig.müşteri.yol yard.hattı | 0212 3460666 |
Mapfre sig.müşteri.ev yard.hattı | 0212 2537777 |
Mapfre sig.müşteri.sağlık yard.hattı | 0212 3346272 |
Mapfre sig.müşteri.diğer sig yard.hattı | 0212 3349000 |
Ray sig. müşteri hattı | 4444729 |
Sbn sig. müşteri hattı | 4444726 |
Demir sig. Müşteri hattı | 0212 2886844 |