Hasar Anında / Seyahat Sağlık Sig.Gerekli Belgeler

Acil bir durumda sigortalı, herhangi bir girişimde bulunmadan önce Sigorta Müşteri hizmetlerini arayarak :

  • Adını ve soyadını, poliçe numarasını ve geçerlilik tarihini
  • Kendisine ulaşılabilecek yer ve telefon numarasını
  • Karşılaştığı problemi ve istenen yardımın türünü bildirir.
  • Acil tıbbi nedenlerle bu bildirim yapılamadıysa mümkün olan en kısa sürede ve her durumda azami 5 gün içinde alınan hizmetler ile ilgili bilgi ilgili müşteri hattına bildirilmelidir.

Tıbbi tedavi teminatı kapsamına giren harcamaların incelenebilmesi için gerekli belgeler:

  • Hastane raporu
  • Reçeteler ve ilaç küpürleri
  • Medikal tetkik sonuçları
  • Fatura ve makbuz asılları

Tazminat talebinin değerlendirilmesi için ihtiyaç duyulabilecek belgeler ayrıca istenecektir.

 

Hasar İhbar / Bilgi Hatları

Axa sig.müşteri.hattı0850 2509999
Mapfre sig.müşteri.yol yard.hattı0212 3460666
Mapfre sig.müşteri.ev yard.hattı0212 2537777
Mapfre sig.müşteri.sağlık yard.hattı0212 3346272
Mapfre sig.müşteri.diğer sig yard.hattı0212 3349000
Ray sig. müşteri hattı4444729
Sbn sig. müşteri hattı4444726
Demir sig. Müşteri hattı0212 2886844